May 31

Մայրենիի ստուգատես

Մայրենիի ստուգատես 2022

եկրորդ կետի իրականացում

երորդ կետի իրականացում

Չորրորդ կետի իրականացում

Անիրական աշխարհ երազում

Ես կպատմեմ այնպիսի աշխարհի մասին որ դուք կափշեք

Մի օր ես իմ երազում հայտնվեցի անիրական աշխարհում,որտեղ մարդիկ քայլելու փոխարեն թռչում  էին,խոսելու փոխարեն երգում էին,իսկ գրելու փոխարեն արտասվում էին։Ես որևե կերպ չեի կարողանում շփվել այդ մարդկանց հետ, քանզի նրանք ուշադիր նայում էին ինձ, և փախչում այս ու այն կողմ։Երբ ես գնացի նրանց հետևից ինքս ապշեցի,որովհետև նրանց տները գտնվում էին օդերում։Նրանք թռնելով մտան իրենց տները և թաքնվեցին ինձանից։Ես գոռացի շատ ուժեղ ու այդ պահին արթնացա,ու հասկացա ես մի բան,որ իմ կյանքն է իրական։

 


Posted May 31, 2022 by Դաղլյան Արամ in category Մայրենիի ատուգատես

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*