May 14

Ելքի-մուտքի ստուգատես․ 5-րդ դասարան

Մասնակիցներ՝ 5-րդ դասարանի սովորողներ

ժամկետ՝ մայիսի 15-25

Նպատակ՝ ամփոփել կրտսեր դպրոցում ուսումնական գործունեությունը:

Ելքի-մուտքի ստուգատես
Ուսումնական տարվա ամփոփում

  • Ո՞րն է քո սիրելի վայրը կրթահամալիրում: մեր դասարանը որովհետև ես այնտեղ շատ ժամանակ եմ անցկացնում
  • Ո՞վ է դպրոցի քո ամենալավ ընկերուհին, ընկերը, ուսուցիչը, որ միշտ քեզ օգնել է: Իմ ամենա լավ ընկեր դա Հայկն է նա իմ ամենա լավ ընկերն է ես նրա հետ շատ ժմանակ եմ անցկացնում, իսկ իմ ամենա լավ ուսուցիչ նե ընկեր Սոֆյան նա շատե ինձ ոգնում:
  • Ո՞րն էր այս տարվա ամենասիրելի նախագիծը։ Պատմիր այդ նախագծի մասին: Կցիր նաև հղումը։
  • Ի՞նչ  գրքեր ես կարդացել այս ուսումնական տարվա ընթացքում։ Հովհաննես Թումանյան քառակներ։
  • Ո՞րն է այս տարվա քո սովորած ամենասիրելի բանաստեղծությունը: Հովհաննես Թումանյան այ կանաչ աղպերը։
  • Ո՞րն էր այս տարվա քո սիրելի առարկան և ինչո՞ւ։ իմ ամենա սիրելի առարկան դա մայրենին է ։
  • Ո՞ր օտար  լեզվին ես ավելի լավ տիրապետում։ ռուսերեն
  • Որո՞նք են բլոգում տեղադրած քո հաջող նյութերը:
  • Ի՞նչ ճամփորդությունների ես մասնակցել այս տարվա ընթացքում։ Մայրավանք, ։Սահադաշտ, թանգարաններ
  • Ո՞րն է այս տարվա ամենասիրած օրը։ նոյեմբերի 10-ը,քանի որ այդ օրը իմ ծննդյան օրն է։
  • Ո՞րն է այս տարվա չսիրած կամ անհաջող օրը։
  • Ո՞րն է քո ամենահետաքրքիր նյութը բլոգում, ինչո՞ւ։ Կցիր նաև նյութի հղումը։
  • Ո՞րն է քո ամենաանհետաքրքիր նյութը բլոգում, ինչո՞ւ։ Կցիր նաև նյութի հղումը։
  • Ի՞նչ կանես  6-րդ դասարանում, որ չես արել 5-րդ դասարանում:
  • Միջին դպրոց գնալուց հետո ամենաշատը ի՞նչ կամ ո՞ւմ կհիշես Արևելյան/Հյուսիսային դպրոցից։
  • Քո կարծիքով ի՞նչ է սպասվում քեզ Միջին դպրոցում:
  • Քո կարծիքով ի՞նչ կա Միջին դպրոցում, որ չկա Արևելյան/Հյուսիսային դպրոցում։
  • Ուրա՞խ ես, որ տեղափոխվելու ես Միջին դպրոց: Ինչո՞ւ:
  • Ինչո՞ւ ես գալիս դպրոց:
  • Ի՞նչ հարց կավելացնեիր այստեղ։


Posted May 14, 2023 by Դաղլյան Արամ in category Ուսումնական նյութեր

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*