September 16

Ճանապարհ

Երազում ես տեսա մի հետաքրքիր ճանապարհ,և  որոշոցի անցնել այդ ճանապարհով։Ճանապահին ես հանդիպեցի տարբեր կենդանիների,ընկերացա նրանց հետ։Ես շատ քաղծած էի,և խնդրեցի կենդանիներին որպեսզի ինձ սնունդ տան,և այդ պահին արջը ինձ մեղր հյուրասիրեց,նապաստակը գազար,մյուսները ինչ կարող էին։Մենք միասին ճաշեցինք և սկսեցինք նորից խաղալ,խաղալով մենք հասանք մի անտառ,որտեղից բացվեց մի նոր ճանապարհ,այնտեղ գտնվում էին գույնզգույն, թիթեռնեռ;Մենք սկսեցինք վազել թիթեռների հետևից,փորձեցինք բռնել նրանց բայց մեզ չհաջողվեց։Ու հանկարծ ես լսեցի երազում մայրիկիս ձայնը,Արամ Արամ արթնացիր։Ես արթնացա քնիցս և հասկացա ,որ դա երազ էր,և շտապելով վերկացա և գնացի ճանապարհով,այն ճանապարհով ,որ ամեն օր ինձ տանում է դեպի դպրոց։


Posted September 16, 2021 by Դաղլյան Արամ in category Ուսումնական նյութեր

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*